Handelsbetingelser

Tlf. 60817410

Mail. kb.trafikskole@gmail.com

Bestilling og betaling

Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, skal du have tilladelse af din værge, som skal acceptere vores handelsbetingelser på dine vegne, dette gøres ved afkrydsningsfeltet ved tilmeldning, samt ved at udfylde og medbringe en samtykkeerklæring på første teoriaften. Print her:

Ved tilmelding betaler du kr. 500,00 og får en pladsbillet på holdstarten. Beløbet indgår i den samlede betaling af den bestilte ydelse, og fratrækkes den endelige betaling. Gebyret på kr. 500,00 refunderes kun til og med 7 dage før holdstart ved frameldelse. Du har hos K.B. trafikskole mulighed for at betale ved bankoverførsel eller kontant. Alle fakturaer sendes på den oplyste mail, brugt ved tilmeldingen. Alle priser på K.B. Trafikskole er angivet i danske kroner inkl. dansk moms.

Levering

Du vil blive faktureret for de ydelser du har modtaget i forbindelse med dit kørekort forløb. Så snart timen er afholdt anses ydelsen for at være leveret.

Så snart teoriforløbet er påbegyndt anses ydelsen for at være fuldt leveret, da du allerede i forbindelse med tilmelding modtager adgang til undervisningsmaterialet.

Til bil er der ubegrænset mundtlig/klasse teori i op til 6 måneder fra holdstarten. Ønskes der at forsætte på teoriholdet ud over de 6 måneder, henvises der til den gældende prisliste på K.B. Trafikskole.dk.

Hvis du mod forventning ikke er færdig med teorien inden for 100 dage, skal der betales for et nyt password til det online-teorisystem.

Den samlede pris med pakkerabat er gældende ved køb og gennemførelse af hele pakken inkl. køreprøve hos K.B. Trafikskole. Se venligst prisen på kbtrafikskole.dk.

Personen der modtager ydelsen fra K.B. Trafikskole, hæfter for betalingen for de modtagne ydelser. Selvom du har aftalt med din arbejdsgiver, jobcenter eller andre at de afholder udgiften.

Ordrebekræftelse (Velkomstmail)

Når du har handlet på K.B. Trafikskole sender vi en ordrebekræftelse/Velkomstmail til dig via e-mail inden for 24 timer. Dette kræver, at du har oplyst en gyldig e-mail i din profil.

Sprog

Al undervisning foregår på dansk. Vi anvender IT som hjælpemiddel i stedet for en teoribog. Vores online teoriprogram er baseret på videoer og oplæsning på dansk. Du skal kunne følge undervisningen i teori såvel som i praksis på dansk. Vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe på fremmedsprog. Viser det sig efter start i køreskolen, at du ikke kan følge undervisningen på dansk, kan vi være nødsaget til at afslutte dit forløb, og du vil blive faktureret for de ydelser du har modtaget.

Gennemførsel af pakker.

Fortrydelsesret og tilbagebetaling af købsbeløbet

Prisen for lovpakkerne samt pakkerne der dækker generhverv, kræver at hele pakken gennemføres. man har maksimum 6 måneder til at gennemføre en pakke, ved sygdom kan de 6 måneder dog overskrides.

Såfremt man ønsker at afbryde et pakkeforløb, udregnes prisen efter listepriserne som kan ses ved at trykke på knappen under teksten, og et eventuelt restbeløb vil blive returneret inden for 14 dage til din bankkonto.

Der pålægges et gebyr på 1000 kr. ved afbrydelse af en pakke som fratrækkes i restbeløbet.

Udeblivelse fra aftaler.

Hvis man ikke har meldt afbud til en aftale lavet med køreskolen jf. skolens regler, og ikke møder til en lektion, pålægges man en opkrævning jf. skolens listepris, betalingen skal ske senest ved aftale om ny lektion, til den ikke gennemførte lektion.

Manglende betaling

Skyldige beløb vil resultere i at dit forløb stoppes, indtil betaling for de modtagne ydelser er modtaget.

Du kan blive påmindet om betaling af din kørelærer, samt af administrationen via email, sms, telefon eller brev.

Første påmindelse om betaling vil være uden gebyr, og med en betalingsfrist på 5 dage. Overskrides denne frist vil der blive pålagt renter på 0,93%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på kr. 100,00. Såfremt betaling stadig ikke sker, overgives vort tilgodehavende evt. senere til en inkasso proces.

Ingen fortrydelsesret

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af digitalt indhold, herunder teoriundervisningsprogram som ikke leveres på et fysisk medie, har du ved ibrugtagning frasagt dig din fortrydelsesret.

Forsikringsforhold

Vi anbefaler at du har en ulykkesforsikring, inden påbegyndelse af køreuddannelsen.

Reklamationer

Reklamationsret – tjenesteydelser

Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret.

Hvis du ikke er tilfreds med den modtagne tjenesteydelsen, bedes du med det samme kontakte os på kontakt@kbtrafikskole.dk