K.B. Trafikskole, en køreskole med kvalitet midt i Tappernøje. Jeg er en erfaren kørelærer som tager sig godt af dig og din køreundervisning, og jeg tilrettelægger undervisning individuelt efter dit behov.

Hos K.B. Trafikskole vil du opleve en TRYG, TROVÆRDIG OG TÅLMODIGHED undervisning i teorilokalet, såvel som i køreskolebilen. Jeg tilbyder kørekort til bil kat. B, og dækker alle de små byer omkring Tappernøje, såvel som Næstved, Vordingborg, Præstø, Rønnede og Faxe m.fl.

Kørslerne starter enten på en af de store uddannelsessteder i Næstved eller Vordingborg, eller på stationen i samme byer, Vi kan også starte på K.B. Trafikskoles addresse når vi skal ud og køre i skolebilen.

Undervisningen i kørsel og selve køreprøven vil primært afholdes i Næstved og Vordingborg, hvorfor træningen ofte vil forgå der. Hvis man har særlige ønsker til prøvested finder vi også ud af det.

Teoriundervisning foregår i Tappernøje kun 2 min. Gang fra busstoppestedet Rødlersvej/Hovedvejen ved UnoX i K.B. Trafikskoles  teorilokale på Hovedvejen 56, 4733 Tappernøje. Der bydes på Kaffe/Te, sodavand og kage til teoriundervisningen.

Bilerne der bruges til undervisningen er en Mazda cx-30 cosmo 2.0 skyactiv-g 150 hk med manuelt gear, eller en Toyota Yaris 1.5 hybrid e-cvt med automatgear.

Meldingen fra eleverne er at begge biler er nemme at køre og håndtere på vejen.

Jeg håber at kunne byde dig velkommen i teorilokalet på et af de næste hold.

HUSK! du kan starte allerede når du er 16 år og 9 måneder.

Køreskolen er medlem af Midtsjællands Kørelærerforening for at sikre de bedste vilkår for både vores elever og vores kørelærere.

6 gode grunde til at vælge

K.B. Trafikskole

Tryghed

Hos K.B. Trafikskole lærer du at blive en kompetent og tolerant bilist, som kan tage familie, venner og kæreste sikkert med på tur.

Troværdighed

En kørelærer med mange års undervisningserfaring, som lytter og svarer så du forstår det, og hvor ingen spørgsmål er dumme.

Tålmodighed

Erfaren og tålmodig kørelærer i bilen, der altid har elevens individuelle behov i fokus og planlægger den praktiske undervisning efter dette.

Ratebetaling

Hos K.B. Trafikskole kan du betale i 2 rater, den første rate betales lige inden 1 teoriaften og anden rate betales lige inde 6 teoriaften.

Der er 9 teoriaftner i lovpakken.

Ugegrænset teori

Du kan deltage på alle teorihold K.B. Trafikskole udbyder i op til 6 måneder efter tilmelding til lovpakken.

Vælg mellem manuel og automatgear

Hos K.B. Trafikskole kan du vælge mellem to biler, enten med manuel eller automatgear uden ekstra omkostninger.